Monday 2 May 2011

MY EX BOYFRIENDS ..

haha .. for this year 2011 .. i baru couple dengan dua orang mamat ni .. first adelahh ..
this my first love for 2011 ..mula . mamat ni memg sweet sesangat dye teman aku stdy lahh sampai 2 3 pagi .. tapi semua tuh tahan seminggu jea name dye sayed harziqq sayed zulkiflie ..err dye ni aktif sukan sangatsangat .. aku ingt kan dye ni boleh d percayai tapi hakikat nyerr mamat ni useless sangat .. sebab dye curang dengan aku hubungan kami just 1 bulan 7 hari . tade rase ape pun mase clash dengan dye sebab dah tahu kan perangai dye player .. useless playboy hee .. harap kau berubah lahhh sayed .. oitt .. hahahaha . ! 



my second boyfriends iss KIDO MUSKA  ..


     MY SUPER DUPER LOVE !!

hee .. this my special ex boyfriends .. i dont know why ?? but i still love himm .. err i want him back !!
but i noe i wont get him back .. because he not in love with me anymore ..his name is kido muska .. buddy even relationship kita just 3 week .. but it give me a big impact .. u my super duper ex boyfriend .. sebab you selalu manjakan i .. mase kita couple i tak pernah makan sendiri semua awak yang suapkan . sweet kann sayangg kuhh .. hee kenangan kau dengan aku memg sikit tapi semua tuh amat berharga sangat .. kenapa lahh kau couple dengan aku sekejap sangat haa sayang ?? kau takk sayang aku ka buddy ? memg aku nakk kau lagi kalau boleh aku nak in relationship dengan kau lahh KIDO MUSKA . tapi aku tahu hang dahh tanak kat aku kan so aku just diam jelahh and terima hakikat tuh .. yg kita tade jodoh .. ishh ishh kesian aku kan ! kido kido sayanggg kalau lahh buddy .. =)

No comments:

Post a Comment